sâmbătă, 23 august 2008

Pentru tine. . . NIMIC


De ce lansezi promisiuni ca rachetele in spatiu, cand nu ai nici o garantie ca se va ajunge pana acolo, ca va fi asa cum ai spus? Entuziasmul tau a fost unul de moment si din fericire mi-am dat seama de asta. Desi ti-am raspuns la intrebare cu un "Da, vom avea o relatie lunga" , iar apoi ti-am alungat dubiile pe care le-ai avut timp de o saptamana de la acest raspuns, lucrurile tot cu un semn de intrebare au ramas. Nimeni nu dadea nici o sansa acestei relatii, mai ales ca fosta ta cucerire care a facut odata parte din tine ( asta asa ca sa te citez ) avea de gand sa te recastige. Dar ai zis ca asta nu te va influenta.
Te-ai hotarat sa ma pui pe un piedestal foarte inalt inca de la inceput. Eu eram sceptica, dar iti faceam jocul, ti-am dat o sansa sa vii si tu alaturi de mine si de acolo sus sa privim lumea cu ochi roz. Dar ai ratat-o, la fel ca si ceilalti dinaintea ta. Nu mi-a parut rau, dar nici bine. Eram ca acea fatza inexpresiva de pe mess. Evident ca ai luat si acel piedestal cu tine si desi, teoretic caderea ar fi trebuit sa ma zdruncine, nu s-a intamplat asta. De ce? Pentru ca nu ma implicasem nici o secunda. Eram fericita cu tine, ma purtam asa cum te porti intr-o relatie stabila, dar nu simteam nimic pentru tine. Nu am avut cand sa am sentimente pentru tine. Totul a fost prea scurt pentru a ma putea atasa in vreun fel.
Tu nu ma vedeai decat ca pe un trofeu, era atat de evidenta chestia asta. . .Te laudai prietenilor tai ca ma ai de fatza cu mine Dar asta doar ca sa iti satisfaci tu orgoliul si sa fii respectat in anturajul tau! Ma faci sa rad. . . Nu stiam ca pot fi si un accesoriu in viata cuiva. Acum totul e clar. Toate bijuteriile sunt schimbate la un moment dat, pana nu se invechesc. Om prost ce esti, habar nu ai ca bijuteriile devin mai pretioase odata cu timpul. Inca mai ai de invatat cum sa te porti cu "bijuteriile" . Asa ca deocamdata pentru tine. . . NIMIC.


CE AM INVATAT DE AICI: niciodata sa nu incerci sa speri la ceva serios cu o persoana care a avut o relatie lunga si e "proaspat despartit(a)".

Niciun comentariu: