sâmbătă, 23 august 2008

Battle for love, honey


Cateva cuvinte despre oamenii din ziua de azi….Toti pozeaza in victime si fac uz de sentimente pentru a fi convingatori.Ba uneori au in dotare si lacrimi de crocodil pentru a te impresiona, dar de fapt ele ascund doar un interes.Exista niste persoane egoiste care nu pot renunta la prezentul lor cu o persoana transformat in trecut si nu o pot lasa pe aceasta sa se bucure de o alta relatie.

Pai atunci hai sa presar si eu niste haos prin lume, ca sa nu spun ca fac umbra pamantului degeaba si sa incep sa ma bag in actualele relatii ale fostilor mei, zbierand cat ma tin plamanii, si cu lacrimi de disperare cronica in ochi, ca dom’ne, eu pe EL il vreau inapoi!

Sa vedem ce ar mai fi!

Iti vrei fostul inapoi de la mine?Hai ia-l, ti-l daruiesc!Daca e atat de tampit incat sa renunte la mine pentru o crizata ca tine atunci iti multumesc ca m-ai scapat de un prost si va urez si casa de piatra pentru armonia si fericirea care au fost atat de temeinice incat au dus la certuri si despartire.Dar te rog nu da vina pe mine pentru ca am hotarat sa ma p**h pe trecutul vostru glorios si sa am un prezent cu EL.

Inevitabil, cu totii vom fi la trecut....

Niciun comentariu: