duminică, 24 august 2008

Beautiful victim


S-a incheiat demult acel capitol, dar cartea ink nu s-a terminat.As mai scrie cv, despre mine, despre noi…dar cam tarziu sa se schimbe cv radical acum.Si eu sunt k si tine, tot un personaj complex, al carui interior insa nu il poti ghici niciodata din gesturi si vorbe.Metodele de caracterizare obisnuite nu reusesc sa imi surprinda fiinta.Scriitorul omniscient nu a existat, cititorul cunoaste doar povestea fiecaruia dintre noi luata separat.Un cititor comun nu avem.Mai bine...Nu stiu ce personaj i-ar fi placut mai mult, pe care dintre noi doi ar favoriza.Ceea ce a declansat intriga, a fost un al treilea personaj, un personaj negativ al carui loc nu era in basmul nostru.Nu era in mod clar...Dar acum presupun ca “basmul” devenise pentru tine o drama, nu stiai pe cine sa alegi, pentru mine s-a transformat intr-o tragedie, inca un K.O. pe acest plan, iar pentru personajul negativ totul nu a fost decat o comedie la care a asistat, la al carei final a aplaudat si a ras cu foarte multa pofta.

Criticile dupa punerea in scena a povestii noastre au fost dure.Multi te-au blamat,te-au ignorat, cei care iti erau prieteni te-au dat la o parte...Te-au catalogat si pe tine drept un personaj episodic negativ din viata mea.Astfel, eu am ramas singurul personaj pozitiv.Nu mai eram insa inconjurata de nimeni altcineva, eram doar o eroina uitata de autor pe o foaie de hartie ale carei cuvinte ce imi alcatuiau destinul erau scrise cu greseli, mazgalite, taiate, ca si cum nu imi mai gasea nici un loc in acea opera.Da, eram un personaj lasat in afara povestii, desi nu facusem nimic rau.Autorul hotarase ca noua ta poveste care urma sa inceapa, tocmai datorita felului neasteptat, dar total invechit in care a aparut, va face senzatie.Dar nu a fost asa....A creat intr-adevar valva, agitatie in jurul meu, ba chiar lacrimi, insa doar pentru ca ea a fost expusa cu toate secretele ei publicului larg.Am decis ca rolul de contemplator amuzat din ultimul rand al salii era cel mai bun pentru mine.Era timpul sa imi creez eu alta poveste, in care urma sa joc rolul principal.Din pacate nu mi-am dat seama ca refuzul meu de a fi personajul principal in viata cuiva va rani ulterior.In perioada aceasta interpretez un rol al unei regine de gheata care tine la distanta pe toti...Eu sunt personajul cel mai important al vietii mele.EU si numai EU!ce te face sa crezi k nu-mi pot scrie propriul destin?Pixul e deja in mana mea, foi am destule, am gasit si personaje pentru actiune, dar fiind un autor obiectiv care nu se implik in actiune, eu zic sa las o vara sentimentele la o parte.Le arunc la gunoi caci s-au invechit.Mereu aceleasi si aceleasi....Nu.

Niciun comentariu: