duminică, 31 august 2008

Ma semnez cu inima


Cred in ideea ca pot zbura,insa doar daca sunt cu tine,pentru ca fara tine nu am aripi…asa ca presupun ca tu esti biletul meu spre libertate,spre libertatea de a iubi…poate un bilet doar cu “dus”,desi sunt constienta ca va fi si cu “intors” , dar e mult prea devreme pentru a ma intoarce….mai ales ca nici nu am plecat inca…am uitat sa-mi iau “bilet”…un lucru ciudat,nu pot sa-mi cumpar unul,astept sa mi se ofere,eu doar m-am inscris la “rezervari” si am insistat,dar inca nu m-a sunat nimeni…si asta e suparator,ba chiar frustrant….De fiecare data cand formez “numarul” imi raspunde o voce acra si rea si imi spune sa astept….si eu raman pe fir si astept….si astept si apoi inchid brusc,pentru ca nu se mai aude nimic in afara de acel ton enervant si de o voce mult prea slaba pentru a-mi da seama ce zice…sau poate ca nu vreau s-o ascult cu atentie de teama sa nu-mi spuna ceva ce nu vreau sa aud…nu pot !mi-e frica ! vreau sa taca,sa pot sa vorbesc doar eu pentru a fi sigura ca ma asculta….sa pot sa tip,sa-mi las inima sa-si strige supararea….ascult-o ce zice : « NU MAI !GATA !OPRESTE-TE din ceea ce faci…sau ceea ce NU faci….Opreste-te din nepasare si ignoranta si fa ceva !De ce esti doar o voce slaba,de ce nu cresti si nu devii mai puternica,de ce imi oferi doar iluzii si amagiri ?sunt plina de asa ceva,nu ma lasa sa cred k iubirea e doar o iluzie…pentru ca nu pot trai asa…nu pot avea o viata bazata doar pe niste cuvinte iluzorii pe care oricum nu stiu daca le zici doar de dragul de a le zice,de dragul de a-mi creea falsa impresie ca ma simt mai bine la auzul lor…Opreste-te !imi faci mai mult rau asa…ma ranesti si daca nu mi le spui,dar mai grav este daca le spui si nu sunt din inima…Opreste-te…mi-e greu,mult prea greu…nu mai pot continua asa…trebuie sa plec…suna telefonul…vorbim in cateva minute,doar atat va dura « convorbirea »…ma voi certa cu vocea aceea groaznica care nu este nimeni alta decat soarta…o voi face sa se simta ingrozitor…asa cum si ea face cu mine…te pup…revin…asteapta-ma….asteapta ….

o inima….

Poate par cuvinte goale,poate par cuvinte pline de idei marete sau din contra,poate le crezi niste falsuri,niste cuvinte mult prea pline de ele,prea pompoase…dar ele imi reflecta sentimentele si e pacat sa iti bati joc de ele,desi stiu ca o vei face la un moment dat,poate chiar acum…chiar acum cand nu am nevoie de asta….dar daca o faci,macar fa-o pe ascuns,nu ma lasa sa vad asta….da,da…exact !iti cer sa ma minti,fa-o din toata inima…chiar vreau asta !deci te rog !nu stii ce mult ar insemna pentru mine prietene…ENORM !

Ai de gand sa faci asta ?sa faci ce ti-am cerut ?Nu stiu…chiar sunt curioasa…nu-mi intoarce spatele si tu,ti-as ramane recunoscatoare…Te apreciez daca nu m-ai fi mintit,pentru ca ai stii ca mi-ar face mai mult rau decat bine….dar te iubesc daca m-ai fi mintit,pentru ca asta ar fi insemnat sa te ranesti si pe tine si pe mine…da,stiu ca in momentul asta ai vrea sa fii langa mine si eu imi doresc asta..si de ce nu se intampla totusi ?....prea multe intrebari pentru o noapte si juma’de zi de ganduri ale naibii de chinuitoare…asa ca acum eu te astept…astept….

o inima…..

Niciun comentariu: